Sjusjøen 19.-20.11.2011:
Postet av Markane IL den 22. nov 2011
20.plass til Tarjei Bø i verdscupopninga.

Vintersesongen er så smått i gong. Langrennseliten si verdscupsopning vart arrangert på Sjusjøen 19.-20.november. Også mange av skiskyttarane stilte opp saman med langrennsspesialistane. Tarjei Bø kom i mål til 20.plass og var sjette best av dei norske som stilte til start. Han gjekk også tredje etappe på det norske andrelaget i stafett på søndagen. Norge II enda på 7.plass 4,2 sekund etter Norge I som vann.
30.november er det klart for sesongstart for skiskyttarane i Østersund. Då er sjølvsagt fjorårets samanlagtvinnar Tarjei Bø på plass. Det er berre å følgje med!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Markane IL
Heiderteikn tildelt Tarjei og Johannes!
10.06.2026
Resultatliste frå Postvegløpet 2026
03.06.2026
Postvegløpet 3.juni2026
03.06.2026
Innbyding til Oldestafetten 19.april 2026
10.04.2026
Ny kongepokal til Maren Hjelmeset Kirkeeide!
10.04.2026