Sesongavslutning skisesongen 2009
Postet av Markane IL den 13. apr 2009
Siste påskedagen 2009 vart heilt suveren både sportsleg og vermessig. Det vart avvikla lagsrenn i hopp, slalåm og langrenn klassisk. Mange blide fjes som smilte om kapp med sola og masse løje i bakkar og løyper.
Gåvekorta i samband med cuprenna vart etter loddtrekning fordelte slik:
Gøvekort hos BM Sølvberg verdi kr 1.000,-, gjeve av VestlandsHus Stryn Sølvberg Bygg AS, gjekk til Sigrid Sollid Tisthamar.
Gåvekort hos G-sport verdi kr 500,-, gjeve av Arvid Hatledal AS, gjekk til Andreas Halsteinslid.
Gåvekort hos Ytre-Eide Sport AS Sport 1, gjeve av Arvid Hatledal AS, gjekk til Georg Halsteinslid.
Så vil vi minne om at alle som har delteke i Skiposten 2009 må levere inn korta sine til Per Jakob Kirkeeide, 6783 Stryn, snarast.
Resultat frå dagens renn:
Resultat lagsrenn hopp slalåm 2009
Resultat lagsrenn klassisk 2009
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Markane IL
Heiderteikn tildelt Tarjei og Johannes!
10.06.2026
Resultatliste frå Postvegløpet 2026
03.06.2026
Postvegløpet 3.juni2026
03.06.2026
Innbyding til Oldestafetten 19.april 2026
10.04.2026
Ny kongepokal til Maren Hjelmeset Kirkeeide!
10.04.2026