Tarjei Bø tildelt Holmenkollmedaljen
Postet av Markane IL den 4. mar 2016
Tarjei Bø er tildelt Holmenkollmedaljen for sin innsats som skiskyttar.
Det er Foreningen til Ski-idrettens Fremme (Skiforeningen) som har bestemt at Tarjei skal få Holmenkollmedaljen. Dette er Noregs høgste utmerking innan skiidretten. Medaljen blei første gong delt ut i 1895. I statuttane står det: «Holmenkollmedaljen kan tildeles skiløpere som i flere år har oppnådd fremragende resultater i en eller flere av skiidrettens grener».
Styreleiar Jon Hindar i Skiforeningen seiter at dei er svært stolte over å kunne tildele denne flotte, unge utøvaren Holmenkollmedaljen. I tillegg til å ha oppnådd svært imponerande idrettslege resultater, er Tarjei Bø en flott representant for skiskyting som idrett.
Tarjei Bø vil få medaljen overrakt i samband med premieutdelinga i Holmenkollen etter VM-sprinten laurdag.
Foto (Simen Haughom): Tarjei Bø under NM 2015.
Vi gratulerer med utmerkinga!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Markane IL
Heiderteikn tildelt Tarjei og Johannes!
10.06.2026
Resultatliste frå Postvegløpet 2026
03.06.2026
Postvegløpet 3.juni2026
03.06.2026
Innbyding til Oldestafetten 19.april 2026
10.04.2026
Ny kongepokal til Maren Hjelmeset Kirkeeide!
10.04.2026